Mysoutfit och annat.

Igårkväll efter en timme och tio minuters skön massage (ja, jag får högskolepoäng för det) i skolan kände jag mig hängigare och hängigare under kvällen. Vaknade med lite nästäppa igår men tänkte att det var lugnt. Men idag har jag varit hemma efter att ha sittsovit åtiminstonde halva natten p.g.a. täppt näsa. Det är illa med immunförsvaret har jag märkt nu under graviditeten och det är tredje gången jag är förkyld sen slutet av februari. 
 
Har tagit det lugnt hemma i alla fall och hunnit vila, sitta på balkongen och baka en kaka tills imorgon. Det jag trodde var "lite ont i ryggen" tror jag faktiskt är foglossning men den känns bättre idag och jag mindes att jag faktiskt känt såhär en gång redan v. 16 men som senare gick över.
 
Nu ska jag till mina härliga ungdomar i kyrkan och leda lovsång. Uttråkad här hemma. 
Kolla mysdressen <3 den passar perfekt en hängig dag.
 
 
 
Graviditeten, Inredning, Outfits, Vardagen | |
Upp