Ekollon och prickar.

Riktigt seg morgon och jag sov nån extra halvtimme vilket var behövligt. Har haft lite lätt huvudvärk i fyra dagar nu och sömn kan vara en bidragande faktor. 
   Lång frukost och uppdatering av nyheterna i världen. Jag borde skämas för att jag har så dålig koll. En dålig grej med att slopa tvn. Provade att plantera ett litet ekollon som jag plockade igår. De ska tydligen ha en liten grodd på sig men jag chansade på en så får den andra ligga och gro lite. Kollade in denna blogg för beskrivning. 
   Imorgon är det tenta och tentapluggar man kan man inte ha morgonrock och sitta i soffan hela dagen. Jag tycker det är bra att klä på sig för då tror jag i alla fall att jag måste skärpa till mig lite. Tog på mig en klänning jag sydde för några år sedan. 
   Tog en paus i pluggandet och lämnade lite tyger på Myrorna, kollade runt lite, gick till bibblan för att låna bok till nästa kurs som börjar 30 minuter efter tentan... Hämtade också ut två gardiner till nya lägenheten! 
   Nu står maten i ugnen och ikväll ska jag nog göra en kladdkaka!
 
 
 
 
 
 
 
Vardagen, kreativitet | DIY, klänning, odla | |
Upp