Inspirerande jobb.

Hösten blir mörkare men livet är härligt! Gud bara ger och ger. I Honom får jag ha min sanna glädje när allt annat är deppigt. 
   Idag började jag ett nytt jobb. Jag ska få hoppa in som idrottslärare som resurs/avlastning på en liten skola när jag har tid i plugget. Fick äran att leda niorna i ett fyspass och prata om vad hälsa är. Supergoa var dem och jag är otroligt taggad på att fortsätta! Mycket inspiration kommer hämtas från Gympaläraren, kolla den om du missat!
   Vi har fått ett nytt datum på flytten så första december är det dags. Känns långt kvar men det kommer gå fort. Då kommer jag dessutom kunna cykla till jobbet = bättre hälsa, woop woop! 
 
Imorgon är det redovisning om vikten av Fysisk aktivitet under och efter graviditet, på fredag är det tenta och ännu en kurs är gjord. Otroligt. 
 
Bilder utanför fönstret.
 
 
 
 
Fotografi, Vardagen | fysisk aktivitet, graviditet, höst, plugg | |
#1 - - Belinda Neander:

Åh det där låter ju som ett perfekt jobb för dej!! Grattis till tonåringarna!

Svar: Tack Bella!:)
Josefin

#2 - - JUNITJEJ:

Så fina höstbilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Josefin

Upp