Vardagsrumsinspo.

När jag ätiti upp fruosten i morse fick jag panik över att vi snart flyttar. Haha, jag har ju vetat det ett tag men ändå så bara "Måste börja packa mer!". Det är svårt att beräkna tiden för allt men jag tog ner vår sänghimmel och gardinen och slängde i tvättmaskinen. Det blev tomt nu. Hoppas kunna få sälja vår smala bokhylla (hör av er om ni är intresserade).
 
Här får ni en bildbomb från min Pinterest med massa vardagsrumsinspo. Vi tänkte också få in ett runt matsalsbord då vi har valt att göra matsalen till gästrum. Vita väggar, stort. Det svårast kommer bli konsten som ska upp. Vi är så oense... Eller vi är oense om mycket. Jag vill gå mot det lite mer stilrena hemmet (men det ska va avslappnat) medan L-G tycker det är tråkigt.
 
 
Inspo | inredning, interiör, pinterest, vardagsrum | |
#1 - - Lillemmish:

Inspererande bilder =)
/Emmish

Svar: Eller hur?! :)
Josefin

#2 - - Belinda:

Vet du! Jag soffan på översta bilden fast i brunt på bättre begagnat i Hudiksvall när vi var där på höstlovet. 2700 kostade den superfräsch. Det är väl säkert inte aktuellt för er men tyckte det var så ovanligt att hitta nåt sånt begagnat!

Svar: Är det sant? Det var väl inte just soffan jag ville ha, vår gamla får hänga med så länge :)
Josefin

Upp