Pysseldag och en överraskning.

En lördag jag längtat efter infann sig igår och jag kände att jag kunde slappna av lite. Vi var ett gäng tjejer som blev bjudna till Michaela för att få pyssla tillsammans, hur mysigt?! Har ju längtat efter det men det är så svårt att få ro hemma nu i allt stök. Vågade mig på lite vattenfärg och akvarell.
 
Jag är stressad. Inte så jag avlider men ändå. Så många småsaker  jag stressar upp mig över som egentligen går fort att få gjort. Typ adressändra (som är klart nu!). Längtar som en tok och i helgen kan vi eventuellt flytta lite grann när svärföräldrarna kommer med bil för att lasta av ett bord vi ska ha. 
 
Efter några mysiga timmar hade jag och L-G bestämt att vi skulle ha en date-night för att fira min födelsedag lite i efterskott. När jag kommer till restaurangen sitter massa andra fina vänner där! Jag fick verkligen en överraskning! Det var dessutom flera av de jag pysslat med som jag sa hejdå till för 30 minuter sen! Kändes som att jag drömde... Trodde aldrig L-G skulle kunna överraska mig men kul att jag hade fel!
 
 
 
 
 
Vardagen | DIY, fika, pyssel, tjejer | |
Upp