Återvinningsfesten i Hornstull.

NORDENS STÖRSTA LOPPIS! Alltså detta var så festligt! Hade kunnat dragit med mig allt möjligt hem om jag inte hade sällskap med mig. Allt från pinnstolar till kläder till burkar till bullar och hattar. Vem som helst fick slå upp ett bord med gammalt bråte man tröttnat på och även egendesignat. Nästa år kör jag och Hanna som var en del i vårt lilla loppisgäng. 
 
Så många coola. Så att jag kände mig ocool.
 
Folkfest.
 
Så otroligt fina bilder! Missade hennes namn... Vet någon?
 
Sååå himla fin barnvagn! Hade jag köpt den hade jag nog fått ett barn på köpet.
 
 
Efter-en-pizza-nöjd.
 
Och sen kaffe hos Matte innan vi drog till kyrkan.
 
FYNDEN! Klänning och en kameraväska. 100 kr (som dessutom inte var mina) Sicket kap!
 
 
 
Vardagen | hornstull, loppis, recycle, secondhand | |
Upp