En månad på ett nytt jobb.

Har redan betat av sommarens planerade jobbmånad och det har gått så otroligt fort! Jag tycker verkligen att jag började för någon vecka sen. Såklart känner jag mig mycket mer självgående och säker men ändå.
Imorgon gör jag mit sista inplanerade pass på Intersport men jag kommer jobba när jag kan och det behövs, även i höst kombinerat med mina studier. Så bra!
 
När semestern börjar på torsdag är det fullt ös med bröllopssjungande och jag har också insett att vi inte ska på sex bröllop utan sju! Galet mycket och galet kul!
 
Vad gör ni på semestern?
 
Outfiten innan jobbet i söndags.
 
Dagens slappstil med träningstights till. Svärfars tröja från typ the 70's.
 
Outfits, Vardagen | Levi's, kläder, outfit, style, vintage | |
#1 - - judith:

Asså din stil!! hel grym

Upp