Sovrumsinspo.

Drömmer om sovrum. En världslig sak kanske men en del tid spenderas ju faktiskt där under en livsstil. Är nu inne på grått, ljusrosa, varma blå och varma gröna färger. Mycket linne och natur. Om ni fick göra drömsovrummet, hur skulle det se ut?
 
Vi fortsätter nu bara att be för en lägenhet. Känner mig inte orolig faktiskt. Vi har det trångt men det går bra.
Bilder från min Pinterest.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inspo | bedroom, details, home, inredning, interiör, livning, sovrum | |
#1 - - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

Men vad härliga bilder! Jag har spanat på linnelakan så länge men de är så dyra.

Svar: Jag vet! Får leta upp på rea och outlet tror jag:
Josefin

#2 - - Judith :

Det är så fint med linne! Å roooosa, om bara mannen tillät det 🙈😘

#3 - - Judith :

Det är så fint med linne! Å roooosa, om bara mannen tillät det 🙈😘

Svar: I know.. de där männen alltså.
Josefin

Upp